onet.pl sport


ARTV Chicago


Przegląd Sportowy

Patronat medialny





 



Matt Korobow (28-1, 14 KO) będzie kolejnym rywalem tymczasowego mistrza świata WBC wagi średniej Jermalla Charlo (27-0, 21 KO). Pojedynek odbędzie się w sobotę na gali organizowanej w Nowym Jorku.

35-letni Rosjanin zastąpi w tym zestawieniu Williego Monroe, który zaliczył wpadkę dopingową. Korobow ostatni raz boksował w marcu, kiedy to wrócił na ring po półtorarorcznej przerwie.

Dla Charlo będzie to także drugi tegoroczny występ. W kwietniu 28-latek znokautował Hugo Centeno Jr. Podczas tej samej gali dojdzie także do walki mistrza świata WBC wagi super półśredniej Jermella Charlo z Tonym Harrisonem, a boksujący w wadze ciężkiej Dominik Breazeale zmierzy się z Carlosem Negronem.

Komentarze   

#1 Pawel Przedlacki 2018-12-16 13:02
To jbedzie ciekawsze zestawienie niz z Monroe. Matwiej co prawda wydaje sie miec co w boksie najlepsze poza soba, ale w przeszlosci lubil zaskakiwac swoja forma. W amatorce mial na rozkladzie miedzy innymi Usyka ,Gajderbekowa {zwyciezca nad GGG z olimpiady} ,Derewianczenke .
#2 Pawel Przedlacki 2018-12-16 13:03
To bedzie......... ..
#3 b-hop 2018-12-16 17:04
szykuje sie niezla jazda w sobote tylko jak to ogarnac ???
Bedzie wojna domowa bedzie whyte chisora frampton warringotn a do tego walki braci charlo miazga jednym slowem
#4 Pawel Przedlacki 2018-12-16 19:10
Cytuję b-hop:
szykuje sie niezla jazda w sobote tylko jak to ogarnac ???
Bedzie wojna domowa bedzie whyte chisora frampton warringotn a do tego walki braci charlo miazga jednym slowem

Bardzo prosto! TV. + komp.- w tym samym czasie.
#5 b-hop 2018-12-16 22:07
Cytuję Pawel Przedlacki:
Bardzo prosto! TV. + komp.- w tym samym czasie.


Albo ewentualnie czaic sie z rana na powtorke ciekawe czy ktos pokaze white-chisora bo bedzieo tej samej porze co wojna domowa wiec polsat pewnie odpusci
#6 Pawel Przedlacki 2018-12-17 03:15
Cytuję b-hop:
Albo ewentualnie czaic sie z rana na powtorke ciekawe czy ktos pokaze white-chisora bo bedzieo tej samej porze co wojna domowa wiec polsat pewnie odpusci

Zasugerowales mnie , ale przeciez te dwie gale odbywaja sie w krajach o strefach czasowych roznych od siebie o 5 godzin,wiec problemu z ich pogodzeniem miec nie bedziesz

Nie masz uprawnień do komentowania

Najnowsze komentarze