Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 


Plany wejścia na polski rynek platformy DAZN zostały przesunięte co najmniej na przyszły rok. DAZN miało oficjalnie zadebiutować w naszym kraju w pierwszych dniach maja, ale pandemia koronawirusa powstrzymała ekspansję platformy nazywanej "sportowym Netflixem".

- Rozmawiałem z panami z DAZN i wiem, że wszystkie ruchy zostały wstrzymane. Na pewno na polski rynek w tym roku nie wejdą, zobaczymy co będzie w przyszłym - powiedział Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport, podczas wizyty w programie "Hejt Park" w "Kanale Sportowym".

- W tej chwili DAZN musi bronić swojej pozycji we Włoszech, Hiszpanii i Niemczech. Tam jest sytuacja dramatyczna, bo w czasie kryzysu nawet ludzie, którzy są zamożni, rezygnują w pierwszej kolejności z płatnych subskrypcji - dodał Szkolnikowki.

DAZN planowało, że latem będzie dostępne już na 200 terytoriach na całym świecie. Bokserskim projektem całej platformy kieruje Eddie Hearn.