Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 


DAZN, wiodący serwis streamingowy z transmisjami sportowymi, rozszerza swoją działalność na ponad 200 krajów, w tym także Polskę. Pierwszym wydarzeniem dostępnym globalnie na DAZN będzie walka gwiazdy boksu, Canelo Alvareza, która odbędzie się w sobotę 2 maja podczas meksykańskiego święta Cinco de Mayo.

W pierwszej fazie światowej ekspansji DAZN skoncentruje się na anglojęzycznym serwisie poświęconym boksowi. Decyzja ta wynika ze znacznych inwestycji poczynionych przez firmę w ciągu ostatnich dwóch lat, zarówno w sport, jak i licencje do transmisji. DAZN posiada prawa do wielu najlepszych firm promujących boks na świecie, w tym Golden Boy Promotions, Matchroom Boxing USA oraz GGG Promotions. W efekcie serwis zaoferuje najwyższej jakości treści, obejmujące walki mistrzów boksu, takich jak Alvarez i Gennadiy „GGG” Golovkin oraz produkcje oryginalne, dostępne przez cały rok. - Już tej wiosny większość rynków zyska dostęp do platformy DAZN i jej niezrównanej oferty walk bokserskich. Na naszej liście zawodników klasy mistrzowskiej znajdują są najbardziej popularni sportowcy świata. Planujemy z nimi wieloletnią współpracę i idącą za tym organizacje spektakularnych międzynarodowych wydarzeń - komentuje John Skipper, Prezes Zarządu Grupy DAZN.

- Od startu w 2016 roku obserwujemy znaczne zainteresowanie naszymi najważniejszymi wydarzeniami, zarówno wśród międzynarodowych kibiców, jak i potencjalnych partnerów. To niewątpliwie wpłynęło na podjęcie decyzji o wykorzystaniu naszej oferty walk bokserskich w celu dalszej ekspansji. Zbudowanie świadomości marki DAZN jako lidera w dziedzinie sportów walki to zaledwie pierwszy krok. Trudno wyobrazić sobie lepszą inaugurację serwisu DAZN na ponad 200 rynkach niż walka Canelo w trakcie Cinco de Mayo - dodaje odpowiedzialny za nadzór globalnego serwisu wiceprezes wykonawczy DAZN, Joseph Markowski.

Oprócz imprez sportowych transmitowanych na żywo, DAZN oferuje stale rosnące archiwum walk, i programów na temat sportowców, a także ramówkę produkcji oryginalnych, w tym "40 DAYS", "The Making Of" oraz "ONE NIGHT". Dotychczas z usługi mogli korzystać użytkownicy w dziewięciu krajach na czterech kontynentach, m.in. w Austrii, w Brazylii, w Kanadzie, w Niemczech, we Włoszech, w Japonii, w Hiszpanii, w Szwajcarii oraz w Stanach Zjednoczonych. W 2020 roku serwis streamingowy DAZN będzie dostępny w ponad 200 krajach. Aplikacja DAZN będzie dostępna globalnie na większości urządzeń w trybie online, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach, komputerach PC i urządzeniach domowych, takich jak telewizory Smart TV, przystawki Smart TV oraz konsole do gier. Cennik zostanie opublikowany w ciągu najbliższych tygodni. Użytkownicy z rynków, gdzie platforma nie jest obecnie dostępna, zainteresowani ofertą DAZN mają możliwość uzyskania wcześniejszego dostępu za pośrednictwem społeczności DAZN beta. Rejestracja jest otwarta na stronie DAZN.com. Oficjalne zaproszenia zostaną wysłane do chętnych w tym miesiącu.