Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Tom Loeffler, promotor mistrza świata wagi średniej Gienadija Gołowkina (34-0, 31 KO), jest zadowolony z debiutu swojego podopiecznego w płatnym przekazie PPV. Sobotnią walkę popularnego "GGG" z Davidem Lemieux (34-3, 31 KO) obejrzało za pośrednictwem HBO około 150 tysięcy widzów. 

- Oczywiście fajniej byłoby uzyskać lepszy rezultat, ale z takim wynikiem zaczynaliśmy pracować nad tą imprezą - powiedział Loeffler w rozmowie z portalem fightnews.com. 

- Sprzedało się każde miejsce w MSG [20,5 tys. - red], co dało około 2 milionów z biletów. Jest to rekord sprzedaży dla gali bokserskiej w MSG. Ponadto walka bardzo dobrze obejrzała się zagranicą, a wpływy z umów sponsorskich były najwyższe ze wszystkich pojedynków GGG - dodał szef K2 Promotions.

Walka Gołowkin - Lemieux, której stawką były pasy WBA, IBF i WBC Interim, przez techniczny nokaut w ósmej rundzie wygrał Kazach. Gołowkin za swój występ zainkasował 2 miliony dolarów, wypłata dla Lemieux wyniosła 1,5 miliona.