Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Świeżo koronowany mistrz świata kategorii ciężkiej Andy Ruiz Jr (33-1, 32 KO) podczas wydarzeń medialnych poprzedzających walkę z Anthonym Joshuą (22-1, 21 KO) często ostentacyjnie objadał się batonami Snickers, przekonując, że nic nie robi sobie ze swojej nadwagi.

Wysokokaloryczna dieta "Niszczyciela" okazała się skuteczna i w sobotni wieczór pokonał on przez techniczny nokaut faworyzowanego Brytyjczyka. Sukces Ruiza nie umknął uwadze ekipie obsługującej media społecznościowe Snickersa i Kalifornijczyk doczekał się ze strony producentów popularnych batonów gratulacji. Pod wpisem z gratulacjami momentalnie pojawiło się mnóstwo komentarzy sugerujących, że producenci Snickersa powinni zostać teraz oficjalnymi sponsorami nowego czempiona. 

Tymczasem Joshua na kilka tygodnie przed swoim amerykańskim debiutem, zapewne bardzo pewny zwycięstwa, postanowił rozprawić się z plotką, że wspólna fotografia z Drake'm przynosi sportowcom pecha. AJ w marcu zrobił sobie zdjęcie ze słynnym kanadyjskim artystą i opublikował je na Twitterze, podpisując: "walka na przełamanie klątwy". Może jednak jest coś na rzeczy?