Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Rewanżowa walka Anthony'ego Joshuy (23-1, 21 KO) z Andym Ruizem Jr (33-2, 22 KO) była hitem nie tylko na Wyspach Brytyjskich, gdzie pobity został rekord wykupień Pay-Per-View. Świetne wyniki oglądalności pojedynek Brytyjczyka z Meksykaninem zapewnił również platformie DAZN oraz Telewizji Polskiej.

Drugie starcie Joshua - Ruiz za pośrednictwem DAZN śledziło na całym świecie 1,8 mln osób. Walka wygenerowała także 200 tys. nowych subskrybentów.

Świetną oglądalnością pochwalił się także w mediach społecznościowych Marek Szkolnikowski, dyrektor sportu w TVP. Według badań panelu Nielsena średnia oglądalność walki wyniosła na TVP 1 oraz TVP Sport 1,6 mln widzów (2,2 mln w szczytowym momencie), zaś według Metody Oglądalności Rzeczywistej średnia oglądalność była na poziomie aż 3 milionów (3,4 mln w szczytowym momencie).