Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Jak podaje portal boxingscene.com, powołując się na swoje sprawdzone źródła, na rozegrany 23 listopada pojedynek o pas WBC wagi ciężkiej pomiędzy Deontayem Wilderem (42-0-1, 41 KO) i Luisem Ortizem (31-2, 26 KO) sprzedano około 275 tysięcy dostępów do transmisji w systemie PPV, co dało około 21 milionów dolarów przychodu.

Walka pokazywana przez telewizję FOX sprzedała się zatem nieco gorzej niż debiut na zasadach PPV Wildera (realizowany przez Showtime)  - starcie z Tysonem Furym (29-0-1, 20 KO) - wówczas osiągnięto wynik na poziomie 325 tysięcy.

"Bronze Bomber" kolejny pojedynek na PPV zaliczy 22 lutego, po raz drugi krzyżując rękawice z Furym. Tym razem bój niepokonanych olbrzymów pokażą wspólnie FOX i ESPN. Promotor Brytyjczyka Bob Arum liczy na wynik w granicach 2 milionów PPV.

Tymczasem Komisja Sportowa Stanu Nevada opublikowała oficjalne dane dotyczące frekwencji na gali WIlder - Ortiz 2. Walki w MGM Grand oglądało 9129 widzów, z których za bilety zapłaciło 7403, zostawiając w kasie 4 miliony dolarów.