onet.pl sport


ARTV Chicago


Przegląd Sportowy

Patronat medialny





 



325 tysięcy pakietów Pay-Per-View sprzedano ostatecznie w Stanach Zjednoczonych przy okazji gali, która odbyła się 1 grudnia w Los Angeles. Głównym wydarzeniem tej imprezy był pojedynek Tysona Fury'ego (27-0-1, 19 KO) z mistrzem świata WBC wagi ciężkiej Deontayem Wilderem (40-0-1, 39 KO). 

Płatny przekaz z gali w USA realizowała telewizja Showtime. Podany wynik nie uwzględnia wykupień na Wyspach Brytyjskich, gdzie sprzedanych PPV mogło być jeszcze więcej oraz wykupień internetowych.

Według nieoficjalnych informacji, Fury i Wilder potrzebowali sprzedać 250 tys. transmisji PPV, żeby pokryć koszty organizacji gali, a przede wszystkim swoje gwarantowane gaże. Pojedynek Anglika z Amerykaninem zakończył się remisem.

Sprzedaż Pay-Per-View w USA wygenerowała ok. 24 miliony dolarów przychodu. Połowa z tej kwoty wróci do operatorów kablowych.