Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Jak nieoficjalnie poinformowała "Gazeta Wyborcza", dostęp w systemie Pay-Per-View do sobotniej gali Polsat Boxing Night w Krakowie mogło wykupić nawet ponad 200 tysięcy osób. - To wydarzenie o jednej z największych oglądalności w historii naszego PPV - mówi Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego Polsatu.

Główną atrakcją krakowskiej imprezy było starcie Artura Szpilki (17-1, 12 KO) z byłym mistrzem świata dwóch kategorii wagowych Tomaszem Adamkiem (49-4, 29 KO). Pojedynek zakończył się jednogłośnym zwycięstwem punktowym 25-latka z Wieliczki, który w ten sposób odniósł największy sukces w zawodowej karierze.

Dostęp do sobotniej gali poza abonentami Cyfrowego Polsatu mieli także operatorzy kablowi: jak UPC, INEA czy Multimedia Polska. "Gazecie Wyborczej" nieoficjalnie  udało się dowiedzieć, że w samym tylko Cyfrowym Polsacie dostęp wykupiło powyżej 100 tys. abonentów. A do tego dochodzą jeszcze operatorzy kablowi, więc w efekcie dostęp mogło wykupić nawet 200 tys. abonentów.

Pełna wersja tekstu o możliwych wynikach PPV gali Polsat Boxing Night na Wyborcza.pl >>

http://www.youtube.com/watch?v=9eqHdgn2cKM