Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Gołota SaletaDostęp do jednego z największych wydarzeń telewizyjnych tego roku - gali "Polsat Boxing Night", podczas której 23 lutego w walce wieczoru zmierzyły się dwie legendy wagi ciężkiej Andrzej Gołota (41-9-1, 33 KO) i Przemysław Saleta (44-7, 22 KO) - wykupiło w usłudze PPV Cyfrowego Polsatu i telewizji internetowej ipla ponad 120 tysięcy osób.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu gali i ze sprzedaży tego wydarzenia w usłudze PPV. To drugi najlepszy wynik jaki dotychczas osiągnęliśmy. Jest on na tyle satysfakcjonujący, że już rozpoczęliśmy planowanie kolejnych wydarzeń, które moglibyśmy zaproponować widzom w ramach usługi PPV. Chcielibyśmy, aby ekskluzywne imprezy sportowe były u nas dostępne przynajmniej raz na kwartał. Nie zawiedli nas także kibice, którzy postanowili obejrzeć galę na żywo w Ergo Arenie. Hala była w 100% zapełniona przez fanów pięściarzy, co pozwoliło zbudować prawdziwie sportową atmosferę gali  - podsumowuje Dominik Libicki, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A.

Gala Polsat Boxing Night: Gołota - Saleta realizowana została w jakości HD. Obraz z Ergo Areny zarejestrowało 16 kamer, dzięki którym widzowie PPV w Cyfrowym Polsacie i ipla, mogli także dotrzeć do szatni zawodników, obserwując poza samą walką również ostatnie chwile przed starciem. Organizatorem całego przedsięwzięcia był Cyfrowy Polsat. Pomysł na listę walk to zasługa Mariana Kmity, dyrektora ds. sportu w Telewizji Polsat. Pojedynki komentował Andrzej Kostyra z Polsatu Sport, a gośćmi Jerzego Mielewskiego w studio byli: ekspert bokserski - Janusz Pindera, wielokrotna mistrzyni świata i Europy w boksie i kick-boxingu Iwona Guzowska oraz aktualny Mistrz Europy w kategorii junior ciężkiej Mateusz Masternak. Rozmowy z zawodnikami przeprowadził Mateusz Borek, a z gośćmi Polsat Boxing Night rozmawiała Karolina Szostak. Galę poprowadzili Waldemar Kasta i Paweł Wójcik, a producentem wykonawczym była Federacja KSW.

Cyfrowy Polsat udostępnia wydarzenia sportowe w usłudze PPV od jesieni 2011 roku. Od tego czasu cieszą się one rosnącą popularnością wśród polskich widzów. Platforma planuje już kolejne wydarzenia, które będzie można zobaczyć w ramach usługi PPV Cyfrowego Polsatu i telewizji internetowej ipla.