Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Saleta23 lutego 2013 roku w gdańskiej ERGO Arenie odbędzie się pojedynek pomiędzy Przemysławem Saletą (43-7, 21 KO) a Andrzejem Gołotą (41-8-1, 33 KO). Jak wcześniej informowaliśmy, 29 grudnia obaj zawodnicy przyjechali do kraju. Andrzej wraz z żoną przylecieli ze Stanów Zjednoczonych, Przemek z córkami z zasłużonego urlopu w Egipcie.

Konfrontacja obu zawodników będzie momentem, w którym obaj bokserzy oficjalnie ogłoszą zakończenie swoich karier sportowych. Mimo tego zarówno Andrzej jak i Przemek nadzwyczaj poważnie podchodzą do ostatniej walki w życiu i już rozpoczęli treningi, aby na finiszu pokazać swe największe umiejętności. Obaj zawodnicy nigdy nie darzyli się sympatią, przed walką w ich relacjach pewnie już nie będzie przełomu. Gołota obiecuje prawdziwą walkę, Saleta też zapowiada dobre widowisko.

Ci dwaj panowie spotkają się już 7 stycznia 2013 roku na specjalnie zorganizowanej  przez Polsat konferencji w Warszawie.

Przemysław Saleta przed wyjazdem do Egiptu zakończył kolejne badania wydolnościowe, które potwierdziły dobrze rozłożony w czasie trening i aż 15% wzrost formy do przeprowadzonego w październiku testu. Natomiast 14 stycznia o godzinie 17.00 w  Hotelu Rubinstein w Krakowie przy ul. Szerokiej 12 odbędzie się Konferencja Prasowa z udziałem Przemka Salety i specjalnych gości, którzy przedstawią specjalnie przygotowaną strategię opartą głównie o marketing interaktywny, tak rzadko stosowany w promocji sportu zawodowego w Polsce. Projekt ten wspierają najlepsi fighterzy i sportowcy tacy jak: Tomasz Drwal, Mariusz Cieśliński, Hardkorowy Koksu - Robert Bruneika, Michał Konowalski, Marcin Urbaś i inni, których reakcję można zobaczyć na stronie www.koniecsportu.pl.

Kampanią PR-Marketingową Przemysława Salety zajęły się Agencja Interaktywna Chariot® i Menu Group®. Oficjalny strona na facebooku Przemysława Salety - Saleta Trenuje informuje stale o przygotowaniach zawodnika do walki z Andrzejem Gołotą.


http://www.youtube.com/watch?v=egJm75NojK4