Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 


520 tysięcy dostępów do transmisji w systemie Pay-Per-View sprzedano na terenie Stanów Zjednoczonych według nieoficjalnych informacji na walkę Saula Alvareza (57-2-2, 39 KO) z Dmitrijem Biwołem (20-0, 11 KO). Było to pierwsze wydarzenie pokazywane w USA przez platformę DAZN w PPV. 

Listopadowa walka Alvareza z Calebem Plantem, którą w PPV pokazywała telewizja Showtime wygenerowała 800 tys. wykupień. "Canelo" za pojedynek z Biwołem zarobił ponad 40 milionów dolarów, a jego gaża miała być także powiększona o wpływy ze sprzedaży płatnej transmisji.

Walka zakończyła się nieoczekiwaną porażką Meksykanina, który nie odebrał swojemu rywalowi tytułu mistrzowskiego WBA w wadze półciężkiej. We wrześniu lub w maju przyszłego roku, ma dojść do pojedynku rewanżowego.