Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Około 800 tysięcy osób zdecydowało się - według wstępnych szacunków - wykupić za Oceanem dostęp w systemie PPV (Showtime) do sobotniej walki Saula Alvareza (57-1-2, 39 KO) z Calebem Plantem (21-1, 12 KO) o cztery pasy kategorii superśredniej. 

Wynik odbiega znacząco od rezultatów sprzedażowych hitowych pojedynków poprzedniej gwiazdy PPV Floyda Mayweathera Jr, choć warto zaznaczyć, że Alvarez i Plant rywalizowali 6 listopada o uwagę kibiców z uczestnikami gali UFC. 

800 tysięcy PPV sprzedali w 2020 roku na swój drugi bój Tyson Fury i Deontay Wilder (dystrybucja przez ESPN i FOX). Uzyskane wówczas liczby uznane były za nieco rozczarowujące. 

Procent z zysków z PPV złoży się na ostateczne gaże Alvareza i Planta. Wartości gwarantowane wyniosły dla obu odpowiednio 30 i 7,5 miliona dolarów.