Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

1,5 miliona Pay-Per-View zostało sprzedanych na walkę pomiędzy Tysonem Furym (34-1-1, 24 KO) i Oleksandrem Usykiem (22-0, 14 KO) - poinformował Mike Coppinger, dziennikarz telewizji ESPN.

Transmisja była realizowana przez serwis streamingowy DAZN na całym świecie. Najwięcej PPV sprzedano w Wielkiej Brytanii. Przychód ze sprzedaży PPV wyniósł 50 milionów dolarów.

Według informacji przekazanych przez Coppingera, wydarzenie zanotowało także 40 mln dolarów wpływów sponsorskich oraz 3 mln wpływów z biletów. Łączny koszt organizacji walki wyniósł ok. 120 mln dolarów.

Pojedynek Fury - Usyk był główną atrakcją gali organizowanej 18 maja w Rijadzie. Ukrainiec wygrał na punkty i zunifikował cztery tytuły mistrza świata wagi ciężkiej.