Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Mayweather CottoRichard Schaefer ze stajni Golden Boy Promotions zdradził, że pierwsze estymacje liczby wykupionych transmisji Pay-Per-View sobotniej gali w Las Vegas zakładają nawet dwa miliony sprzedanych pakietów. Główną atrakcją tej imprezy był pojedynek Floyda Mayweathera Jr (43-0, 26 KO) z byłym mistrzem świata trzech kategorii wagowych Miguelem Cotto (37-3, 30 KO).

- Walka zrobiła niesamowity wynik, sam czekam podekscytowany na oficjalne liczby, ale docierające do nas informacje robią wrażenie. Walka z pewnością sprzedała się dużo lepiej niż pojedynek Floyda z Ortizem - powiedział Schaefer.

Liczba wykupionych PPV przy walce Mayweathera z Victorem Ortizem sięgnęła 1,25 miliona. Cena Pay-Per-View na terenie Stanów Zjednoczonych wyniosła blisko 60 dolarów.