Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 


22 lutego w Las Vegas Deontay Wilder (42-0-1, 41 KO) i Tyson Fury (29-0-1, 21 KO) skrzyżują rękawice w walce o pas WBC wagi ciężkiej. Rewanż niepokonanych dwumetrowców czysto sportowo zapowiada się znakomicie, jednak organizatorzy pojedynku robią co mogą, by starcie sprzedało się jak najlepiej. Najnowszym pomysłem jest udział "Bronze Bombera" i "Króla Cyganów" w wokalnym show "The Masked Singer".

Odcinek z udziałem pięściarzy programu, którego uczestnicy śpiewają ukryci przed jury za pięknymi kostiumami, został już nagrany. Wyemitowany zostanie w środę, czyli trzy dni przed wielką walką. Show produkowany przez telewizję FOX, wspólnie z ESPN pokazującą starcie Wilder - Fury w PPV, w dniu swoich premier regularnie gromadzi około 8-milionową publikę.

Warto przypomnieć także, że informacje o zbliżającej się walce Wilder - Fury zyskały niedawno znakomitą ekspozycję przy okazji finału futbolowej ligi NFL, kiedy to dwa wyemitowane w trakcie transmisji spoty reklamowe obejrzało około 100 milionów widzów. Jak telewizyjna promocja przełoży się na sprzedaż PPV? Przekonamy się już niebawem. Płatny dostęp do pierwszego pojedynku Wilder vs Fury (na Showtime) wykupiło około 330 tysięcy osób. Tym razem apetyty promotorów są dużo większe...