Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Dostęp do transmisji gali XTB KSW Epic, na której odbyła się walka Tomasz Adamek - Mamed Chalidow wykupiło w Canal+ online ponad 100 tys. osób. - Zainteresowanie wydarzeniem było bardzo duże, co odzwierciedla liczba sprzedanych dostępów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.

W poprzednich latach głównie Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) oferował transmisje sportowe w modelu pay-per-view, czyli możliwości wykupienia dostępu do konkretnego wydarzenia. Transmisja z XTB KSW Epic była więc dla Canal+ pewnym eksperymentem.

Współwłaściciel federacji Martin Lewandowski był pytany przez dziennikarzy czy liczba sprzedanych dostępów PPV przekroczyła 100 tys. - Bardzo dobre pytanie, bardzo dobre! Powyżej, dużo powyżej proszę państwa. Ogólnie bardzo zadowolony jestem naprawdę z całości i chciałbym, żeby main event dotrwał do końca - mówił Lewandowski (cytat za mma.pl). Wojsław Rysiewski dyrektor sportowy KSW stwierdził z kolei, że być może sprzedaż zakręciła się w okolicy 150 tys.

Pełna treść artykułu na Wirtualnemedia.pl >>